Esramumcu Merhaba 16 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim oldugu için ister istemez panik oluyorum iki gundur şiddetli kasık agrısı ve sol göğsümün altındaki bölgesi de aynı sekilde şiddetli agrıyor normal midir acaba yoksa hastaneye gitmeli miyim ?
Dygsacli Bende de oluyor ara ara doktora sordum aynı adet ağrısı gibi olur dedi,rahim genişleyip büyüdüğü için oluyormuş