Badgirl_ Merhaba kizlar bugun 35 haftalìk olduk cok şùkùr😍Artk zor olmaya basldi hamilelik sabrm gelmiyo sikayetler artmya basldi uykusuzluk yorgunluk surekli el ayak uyusmasi yalanci sanclar vs kendimi 38 de dogurcakmìs gibi hazrlyrm sizce ilk bebek gecmi dogar 40 beklermi siz kacnci haftda dogum yaptnz😊
Ygmrkmsl Badgirl_ 35+2 haftalık olduk bende 38 haftada doğurmak istiyorum 40 lara kadar beklemek gözümü korkutuyor ☺️🙏🏻
Badgirl_ Ozlemozlm ben hic 40 lari beklemsni istemyrm insallah 38 dogururum saglkli bi sekilde gerckten yorluyo insan😊
Badgirl_ Ygmrkmsl ayy aynen canmmm bide dogum yapanlri gòrunce nasl heycanlanyrm bian ònce cksn istiyorum bakalm ne zman dogck minnoslar insallah cok bekletmezler😇😍