Murat_Aleyna Kızlar 36+2 deyim doktorum 37 haftayla uyumlu dedi çatı muayenesi olmadım kaçını haftada oluyo ve normal doğumdan çok korkuyorum nasıl olcak napıcam bilmiyorum doğum yapmış kişiler yardımcı olursa sevinirim bide çatı muayenesi kaçını haftada oluyo
Ezgisrerkli Murat_Aleyna Ben 37+1 haftalık hamileyim, bugün kontrolüm vardı çatı muayeneside yaptı doktor
Ezgisrerkli Murat_Aleyna Aslında etraftan duyduğuma göre hep zor dendi ama korkulacak kadar zor değilmiş, kendinizi kasmadığınız sürece çok can acıtıcı bir şey değil. Aksi bir durum çıkmadığı sürece normal doğum olacak şekilde ilerliyoruz 🙏🏻
Ezgisrerkli Murat_Aleyna Rica ederim ne demek az da olsa yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 🥰 Amin inşAllah canım benim 🤲🏻