Flz-kuku Prenses doğum 2. Gebeliğim o kadar güzel ilerledi ki herşey Allah sizlerede nasip etsin hayırlısıyla kavuşun bebeklerinize ❣️ Biz kavuştuk bade kızım la 🥰
Cansucannnn Gözünüz aydın nasıl oldu sancilariniz bir anda mi geldi benim 39+4 bugün nstde bir şey çıkmadı:(