Kızlar 38+6 olarak sabah 7de yatışım yapıldı. Çok endişeliydim ama ameliyathanede herkes o kadar iyiydi ki beni sakinleştirdiler. İğneyi hiç hissetmedim diyebilirim iki dakika sonra ayaklarıma doğru sıcaklık indi ve uyuştum. Uyuşturduktan sonra sondayı taktırdım. Ameliyatım başladı ama hiç acı hissetmedim sadece annelik iç güdüsüyle çok ağladım bu yüzden sakinleştirici yapılmış bana. Tabi dururmuyum ağlamaya devam tam o sırada oğlumun ağlama sesini duydum Allahım hayatımda yaşadığım en güzel duyguydu. Şuan iyiyim ara ara sancılarım oluyor ama oğlumdan gözüm hiç birşeyi görmüyor 🥰 Hiç korkmayın tekrar doğum yapsam spinal sezeryan olurum yine varsa sorunuz cevaplayabilirim