Normalde kurtköyde takipliydim çok memnundum ama zam geldikten sonra sezeryan parasını ödeyemeyeceğimizi düşünüp ayrılma kararı aldık çok üzüldüm maf oldum ama mecburdum zamdan önce 4700 olan doğum parası 6250 olmuştu. Sultanbeylide 3700 e çekti ama bir gittim ki gitmez olaydım kapıda sizi 5 karış surat karşılayan hemşireler, hastanenin pisliği, muayene odasındaki ultarsonun ucunda takılı olan kullanılmış prezervatif, hemşirenin sedyeden kalkarken beni tutmayıp mal gibi bırakıp gitmesi, doktorun 3 olan TSH değerime çocukta zeka geriliği olabilir demesi (doğuma 1 hafta varken) beni dahiliyeye göndermesi ve dahiliyenin bize afedersiniz kıçıyla gülmesi, üstüne kansızsın ameliyatta kan lazım olabilir 38.hafta sezeryan yaparsak çocuk küveze girebilir yapmayalım denip korkutulması ya daha neler neler çok sinirliyim yarın gidip kurtköy ersoya zamsız fiyat için yalvarcam ağlicam eğer indirmezlerse Saygı hast. Ne gidicem napim ya kusura bakmayın çok uzun oldu….