37+4 olduk bugün doktora kontrole gittim 1 cm açılma var suyun biraz azalmış dedi bebeğin kilosu da 3200 nasıl tercih edersen öyle doğur dedi çatı muaynesi yaparken yanımda normal doğum yapan kadın vardı biraz etkilendim sanırım onu görene kadar normal düşünüyodum şimdi korkuyorum çatı muaynesi yaparken çok kastım kendimi doğumda da böyle yaparsan olmaz dedi kararını ver pazartesi tekrar gel dedi siz nasıl tercih ediceksiniz sizde durumlar ne