Ayse13ozalp Busra7834 27 ocakta zorunlu sezeryan oldum devlette şans işi ya benım ebelerim cok iyiydi cok memnun kaldım
Busra7834 Ayse13ozalp önce normal doğum denediler o zaman suni sancı aldınız mı ondan çok korkuyorum bide sezeryanda tamamen mi bayılttılar nasıl oldu
Ayse13ozalp Busra7834 Busra7834 benım açılmam gayet güzel ilerliyordu bebek kakasını yapınca zorunlu sezeryan oldu belden iğne yaptılar tam uyuşmadı yani