Hanımlar 20 haftaligim bugün oldu sanki bebek aşağıda kasığımda idrarim geliyo yürürken falan cuma günü kontrolüm var idrar testi veririm bir ay öncede vermiştim temiz çıkmıştı zannetmiyorum enfeksiyon yoktur ne akıntı var ne koku var ne yanma var da sizce nedir bebek büyüdüğü için falanmi