ZeyyZeyy1 Kızlar merhaba. 24. Haftada şeker yüklemesi yaptım ama çıkmadı. Şimdi 33 haftalık olduk ama idrarda şeker çıktı ve Aç 98 tok 200 ölçüyorum şekeri. Sizce normal mi? Ya da şeker sonradan çıkar mı