Hamileliğimin başından beri kendimi normal doğuma odaklamıştım tabi korkularımda vardı. Sezeryana karşıda değilim tabi ama olursa normal olsun çok istiyorum açıkcası. Bugün muayene için gittim bebeğim hala dönmemiş ve doktor haftaya perşembe alalım dedi. İlk doğum olduğu için artık dönmesi zor dedi. Beklesem mi dedim doktoruma o da çarşamba gel son bi kez bakalım dönmemiş olursa alalım perşembe ne dersin dedi. Olur dedim. Ayrıca 40 a kadar suyunda azalma olabilir dönmesi iyice zorlaşır gibi dedi yani ihtimaller dönmeyeceğini gösteriyor fakat yine de acaba döner mi son an diyorum aşırı kararsızım bekleme konusunda. Bu şekilde olan var mı acaba yardımcı olurmusunuz fikir verirmisiniz☺️ Baya uzun bir yazı oldu sanırım