Benim 7 8 haftadan beri sırtımda bi nokta var aşırı ağrı oluyo geçmedi , annem erkek hamileliklerinde sırt kız hamileliğinde kasık ağrısı yaşamış ilk aylar olur öyle diyo ona bağlıyo🥲 14. Haftadayım hala yaşıyorum. Erkendeb hamile yastığı bile aldım ama faydasız:(