Mertdefne Merhaba sevgili tecrübeli anneler oğluşumla 37+2 olduk bugün çok merak ettiğim bişey sormak istiyorum tecrubelerize ihtiyacım var yalancı dogum sancisiyla gerçek doğum sancısını nasıl ayırt edebilecem belirtileri nelerdir yardımcı olurmusunuz lutfen🙇♀️😔
Deletedmom404 Mertdefne yalancı sancı pozisyon değiştirdiğinde geçer canım ve düzenli olmaz Doğum sancısı belli aralıklarla gelir 30 saniye sürer geçer Doğum yaklaştıkça bu süre kısalır şiddeti artar ve Doğum başlar
Mertdefne Deletedmom404 gerçek doğum sancısında ağrıları en çok hangi tarafımızda hissederiz peki? Adet sancisindan kötümü?
Aysetnj Mertdefne herkeste farkli olur kimi belden kimi kasıktan.. adet sancisindan daha fazla sanci olur.
Deletedmom404 Mertdefne adet sancısına göre söylersem çok farklı ben adet ağrısını çok hafif hissederdim Doğum sancısı katbekatı diyebilirim sancısı aynı anda hem belde hem kasıkta hissediyordum kasılma olunca beraberinde olan ağrılar zaten