Niisa98 Merhaba ben 9+1 haftalık hamıleyım bugün çok az kahverengı akıntım oluyor bu normal mi aranızda bu durumu yasıyan var mı ?
ftmm38 Niisa98 bende 4 haftalık yeni hamileyim yerleşme olarak yaşamıştım adetten 3 gün önce bugün yine geldi biraz progestan kullanıp uzanıyorum ınşallah sorun olmaz yarın gideceğim doktora