Nst sancı yok yani varda düzensiz sancı sayılmaz onlar ultrason hersey yolunda çok şükür alttan bakmadı ultrasondan baktı rahim kapalı dedi göbeğinden bebeğin başını oynatmaya çalıştı azcık kanala girmiş çok oynamiyo dedi tek gelişmemiş bu azcık kanalda😅😅 daha gelmiyo yavrum canım kızım hedef 41😅🤦♀️🤦♀️