Esma_kablan1 Kızlar 3 gün önce normal doğum yaptım. Malum göbek hala benimle doğum sonrası korse kullanan var mı tavsiye verebileceğiniz bir model. Yada göbekten kurtulmanın başka yolları 😂
Rukiye_korkmaz Esma_kablan1 bunu bende merak ediyorum burada bekleyim 🥰 bir de göbek gitmiyor mu gerçekten ne kadar kalıyor
Edadrmz Esma_kablan1 canım bi çok kişi owli doğum sonrası korseyi önermiş kullanıcı yorumlarıda baya memnun ama bi bak istersen
Semra12344 Esma_kablan1 ben yamuna aldım cnm arkadaşlarımdan kullananlar var çok memnunlar ben daha kullanmadım 33 haftamdayım hazırlık olsun diye aldım
linsmea Esma_kablan1 canım ben yapıştırmalı olan korselerden kullandım. Hiç göbeğimde sarkma falan olmadı. Birde dar bi taytım vardı yüksek bel hep onu giydim o da çok sıkı tuttu https://www.civilim.com/babyjem-dogum-sonrasi-balenli-korse-xl-bej-579
Aysenur5 Ya ben sezeryan oldum bugün 16. Gün takınca bi baskı oluyor da ameliyat yeri aciyor sonra da çıkarıyorum sezeryan yapanlar nasil takıyor 🤷♀️
Eelliiff1234 İnsan çok kararsız kalıyo korse kullanmayı önermeyen uzmanlarda çok var karın kası ayrılması olabiliyormuş çok uzun süre kullanılmamasını söylüyorlar ne yapıcam bende bilmiyorum