nazliaynaci merhaba bende bugğn yaptım yarın suni sancı ile doğum var benim de ben de onunla elimi yüzümü yıkayacağım sabah sonrasındada yıkıcam için diyorlar ama bilmiyorum orasını ben dökmek istemiyorum suyu işte vücuduma sürerim şifalı su sonuçta yıkanılabilirse onunla dökünürüm bir şifalı su vücut toparlansın diye yada hepsini elimi yüzümü yıkarım diye düşünüyorum . Kimsede yazmamış bende bugğn konuştuk onu dökmek istemiyorum herhangi bir yere çünkü . Bu arada senin nasıl oldu doğum oldumu