Cnms ben de özel muayenehaneye gidiyorum canım almam gereken ilaçları bana yazıyor, ben devletin karşıladıklarını aile hekimime rica edip yazdırıyorum. Raporu da 32.haftamda almam gerekti yalnızca, onda da doğum yaptırdığı hastaneye ithafen bir kagit yazdı, bana verdi ve ben o kağıtla hastaneye gittim. Hemen yazdılar raporumu.