EsenPelin Oldu ki Doğum yaptım sütüm gelmedi hastane çantasına hazır mama bıberon koymalımıyım ne olur ne olmaz diye kaynanam zamanında sütü gelmemıs mama vermemişler şekerli su damlatmışlar ağzına bebegın dayansın diye. Siz nasıl önlem alıcaksınız bu durum için
Bebisko EsenPelin mama koymayı düşünüyorum çünkü bi arkadaşım doğum yaptı tamamen uyutmuslar kendine gelesiye çocuk aç ablası mama vermiş hemen
deletedmom6295 EsenPelin mama konması gerekiyor ama biberon koymayın diyorlar. mama kasesi ve kaşık koyacağım nasipse. süt pompası da koymayı düşünüyorum
mucizemizibekliyoruzz EsenPelin hastanelerin her tarafı eczane zaten her şey orda satılıyor. Kendinizi sütünüzün geleceğine odaklayın ve bence yanınıza mama almayın. Olaki sütünüz hemen gelmedi, eşiniz eczaneden 2 dk alır doktorun önerdiği mamayı yani yinede. Biberon zaten asla almayın. Biberona alışırsa meme reddi başlar.
Smyy EsenPelin bence kesinlikle mama koymalısınız, biberon yerine şırıngayla verin ama, benim sütüm çok azdı ve hastanede mama vermedi, bebeğim artık ağlamaktan kaskatı kesiliyodu , o yüzden kesinlikle mama olması lazım
SinemAyaz Hastanede eğitime katıldım hastane çantada mama olması gerekiyor fakat biberon değil kaşıkla verilmesi gerekiyor Anne sütü reddi yaşanmasın diye dediler
Lamia SinemAyaz aynı şey ilk çocuğunda başıma geldi 5 gün meme almadi mama kullandık tabi sarılık oldu bunda tecrübeliyim bende mama alicam yanıma ama şırınga ile veriyorlar kaşıkla degil
EsenPelin mercimek1994 hayır yokmuş Ablam Doğum yaptı oradaki Doğum yapan kadınlardan istemişler araba da Yok gidememişler mama almaya
mercimek1994 EsenPelin Allah allah ya çok ilginç hastaneye insan Bi kutu mama almaz mı yoğun bakımı da mı yokmuş hastanenin çok ilginç
Ahsenveannesi Aynen biberona gerek yok yeni dogan biberen rahatligina alisirsa memeyi emmek zor gelebilir
Kevser26 https://www.instagram.com/ebeaysee/ çok güzel anlatıyor sayfasında süt konusunda ve bir cok konuda çok bilgi edindim tavsiye ederim . doğumdan hemen sonra bebekle memeyi sürekli bulusturmalisiniz meme yeterince uyarildikca süt geliyormuş gerekli durumda ise mama için biberon yerine kaşık yada şırınga vs. öneriyorlar 😊
AyseFahriYalcn EsenPelin valla ben dogumlarimda biberon koydum canım mamayı kendileri veriyor sezeryan olduğu için gerekirse tabi özel hastane olduğu için hasta bezinid onlar veriyor zaten biberonu emzirmiyorlar agzina damla damla sıkıyor bebek hemşiresi bende hep öyle oldu
Rabiaduru EsenPelin bence sknti yapma nasıl olsa eşin gun içinde kaç kere gelip gidicek hastaneye.eger gelmezse sütun hemen ezaneden alir mama ve biberon 🤗
Deletedmom4793 Devlet hastanesi bir kereliğe mahsus veriyor ama ikincisinde alınması gerektiğini söylüyor