Rabia344 Kızlar bugün doktor ilk kez böyle bir şey dedi. Ve ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Tek doktor üzerine de kalmak istemiyorum. Pazartesi bir daha gideceğim hastaneye. Ama korkuyorum da. Ne yapmam gerekiyor kızlar ? Başına böyle bir durum gelen oldu mu ?
Tugceelanaz Başka bir doktorun görüşünüde al, su fazlalığı normalde şeker hastalığna işaret diye biliyorum. Bana 24 haftada da dediler öyle birşey geçen tekrar gittim gayet normal dedi. Şeker , tatlı vs azalt düzelir inşallah 🌸 geçmiş olsun
Rabia344 Tugceelanaz Banada bebeğin gelişimi önde dediler ondan böyle oluyormuş ama ne kadar doğru bilmiyorum inanın 🙏🏼
Rabia344 Gamzekr su gibi akıntım oluyor ayakta bile bazen gidiyor hafif hafif su. Birde çok erken hissettim bebeğin hareketlerini. Karnım da olduğundan büyük. 6/7 aylık gibi.