Bett_13 şimdi arkadaslar süt soda yeşil elma rennie diyecekler ama 24. Haftamda gece uykumdan uyandırıp kusturuyordu beni mide yanmalarım.. Neler denedim neler aslaa bir faydası olmadı.. Doktorum lansor ile gaviscon yazdı oymuş o kadar rahatladım ki mide yanmasını unuttum 30 haftalık oldum cok şükür