Ceylan_21 ben bir tane 10lu bir tane beşli 4 tane üçlü almışım biraz abartmışım bence daha doğrusu görümcem aldı ısrar etti yedek olsun kirlenir filan diye. Abimle yengemde isimlilerden yaptırmış kaölı yaptırdılar bilmiyorum süpriz söylemiyorlar ama isimliler biraz daha büyük oluyormuş 1 aylık filan