Fdemir Kızlar 28+4 gebeliğim bugün kötüleştim hastaneye gittik bebeğin ters dedi doktor ne demek diye sorunca normal doğum yapamazsın yani dedi benim gibi aynı durumda olanlar var mı ve ya sonra düzelen olur mu
Senemturan Fdemir bunu soylemek icin doktorunuz acele etmis benm kzmda tersti 37. Haftada donmustu banada bidaha asla donmez diyorlardi
Brnaebu Fdemir hic icine dert etme son hafta dönen bile var canim.bircok iyi doktor bunu zaten soyluyor.ve bir sikinti yoksa sonunankadar bekliyorlar.benim 37+4de dogdu evet tersti ama iri bir bebekti ve 2 cm aciklik vardi sezeryan oldu
Brnaebu Fdemir hic icine dert etme son hafta dönen bile var canim.bircok iyi doktor bunu zaten soyluyor.ve bir sikinti yoksa sonunankadar bekliyorlar.benim 37+4de dogdu evet tersti ama iri bir bebekti ve 2 cm aciklik vardi sezeryan oldu
Fdemir Senemturan Çok korktum bugün bi hastanede suyun azalmış suyun gelmiş doğurursun ses başka hastaneye sevk etti diğer doktor da hiç birşey yok bebek ters gelecek dedim
Senemturan Fdemir insan sasiriyo hangisine inanicanida ya banada farkli seyler soyluyorlar ama bakalm. Hakkimizda hayirlisi sag salim dogursaydk bi