Rabiakltk5 Kızlar benim normalde bugun yumurtlama günüm olması gerekiyo ovulasyon testi diye bişey varmış bilenler bana açıklayabilirmi
Melek1111 Rabiakltk5 idrar damlatıyorsun ovulasyon testinin üstüne T çizgisi C çizgisi kadar koyu Ya da t çizgisi C çizgisinden daha koyu olursa o gün yumurtlama günün oluyo .O günü ve sonraki 2 günü değerlendiriyorsun
Rabiakltk5 Melek1111 sabah ilk idrara çıktığında mı yapıosun bu testi yoksa gün içinde yapabiliyomusun
melisaugtr Rabiakltk5 ilk idrar önerilmiyo canım gün arasında olsun ve birde testten öncesinde 1-2 saat kadar sıvı alımını kesiyorsun 2 aydır kullanıyorum bende