Sedo moral bozmak gibi olmasın arkadaşım ilk gebeliğinmis,Allah öncelikle hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar versin.bi önceki gebeligim bu şekildeydi,kimyasal gebelik çıktı.değerlerin 2günde bir artış gösterirse sağlıklı bir gebelik bekleniyor,yoksa dış gebelik veya kimyasal gebelik söZ konusu oluyor,bu gebeligimde sırasıyla iki günde bir 66,245,700,2500,....gibi artış olmuştu şuan 18 haftalık gebeyim.Allah sanada nasip etsin inşallah🙏🙏🙏