Rmysa3566 Kızlar 14 haftalık hamileyim sol tarafımda iğne batması benzeri sancı var 2 gündür devam ediyor acaba normal mi yaşadığım durum dün aralıklı olarak devam ettı bugünde tekrar başladı bu durumu yaşayan var mı aranızda
cgnduru Rmysa3566 bende 13. Haftadayim aynı soruyu sordum birkaç dk önce bugün nedense banada oluyor tam bebeğin olduğu yerde bıçak girip çıkıyor sanki
Hatice_gzr2505 Rmysa3566 o haftalarda bende de oluyordu normal demişti doktorum agrı sızı olması rahim büyümesinden kaynaklı olduğunu söyledi sol kasıgım acayip agrırdı bir oğlum olacak şimdi 20 haftalığız yine ara ara ağırlar oluyor 🤗
Ozlm0916 Korkma canım bendede oluyor aynısı hele bi ağrı giriyo belime kasigima 2 3 dakka canımdan can gidiyor doktoruma sordum gebelikte normal bunlar dedi 🥰🥰
Rmysa3566 Ozlm0916 Ozlm0916 bende de nerdeyse gün boyu ara ara olunca üstüne bugünde devam edince korktum inş süreç güzel ilerler tüm anne adayları için sağolasın
Rmysa3566 Hatice_gzr2505 Hatice_gzr2505 banada doktor erkek olduğunu söyledi allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin🤲 bir anda olmaya başlayınca ve devam edince tedirgin oldum içim rahatladı şu an