Minik_Mucizemmm_13 Merhaba kızlar benim beta hcg gayet güzel 2 katı artıyor progesteron hormonu düşük çıktı doktorum proluton Depot 500 mg verdi kunlaniyorum ve bugün yine progesteron hormonum düşük çıktı doktorum progestan vaginal tablet verdi günde 3 kez ama 2 şer tane böyle olan var mı yada progestan fitil kunlanan var mı süreç nasıl geçiyor nelere dikkat etmem lazım ayrıca etkisi gören var mi
Pemberuya Minik_Mucizemmm_13 ben kullanıyorum sabah öğle akşam bide 3 günde bir iğnesini. Yani fitil olarak alttan koyunca belli süre uzanın derim akıyor çünkü ama rahatlatıyor baya etkisi var Misal benim sancılarımi azaltıyor
esradgn123 Minik_Mucizemmm_13 Ben progestan fitil kullanıyorum sabah akşam 200 mg Akıntı yapıyor sadece onun haricinde bir sorun olmadı Aynı iğneden haftada bir kere yaptırıyorum
Rduygu Minik_Mucizemmm_13 korkulacak bişey yok rahat olun düşük olmaması için yardımcı oluyor ve rahim de ki kasılmalara da iyi geliyor rahatlatıyor bende kullanıyorum iki buçuk aydır sabah akşam :)
mucizekar Merhaba. 8 haftalığım Progestan kapsül 2 ağız 3 vajinadan alıyordum bugün itibariyle sadece vajinadan alacağım. Vajinanın içerisne ittiriyosun mümkünse en az yarım saat kalkma uzan. Fazlasını vücut atıyor akıntın alabilir, geri gelebilir korkma
Kuzucuk12 Bende kanama sorunu yaşadığım için sabah akşam kullanıyorum baya etkili bir ilaç doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin
DuyguKB Benim düşük tehlikem vardı, 6. haftadan beri sabah akşam progestan fitil kullanıyorum. Şu an 25 haftalık oldum, hâlâ kullanıyorum.
Voice Hiç korkmayin ben hamile olduğumu ogrendihimden beri kullanıyorum. Sabah akşam ve doğuma kadar da kullanacaksın dedi doktorum. Rahmi yumusatiyormus. İlk başta kanamam olmuştu sonrasında kesildi ama kullanmaya devam dedi. Alışıyorsun zaten. Dert etmeye gerek yok
Minik_Mucizemmm_13 Voice peki ilaç kunllandigin zaman ne kadar süre uzanıyorsun doktorum lavabo hariç herşeyi yasakladı yapma dedi progesteron değerim düşüyordu