Deniz2961 Doktoru uygun görürse verir zaten kendi isteginle olacak bişey değil bende istedim kanım 9,5 olmasına rağmen taktırmadı 8 e düşen eltime takıldı kadın doğum acilde gözetim altında. Her ilaçta yan etki var ama bahsettiğiniz ilacın her ilaç gibi basit yan etkileri yok olsa gözetim altında verilmezdi , evet kansızlık kadar berbat bişey yok ilaç icemedigim için şuan bende kötü durumdayım doğal yollarla düzelmeye çalışıyorum . Hem kadın doğum uzmanım hem dahiliye uzmanından serum istedim vermediler . Her doktor vermiyor yani bunu söylemeye çalışıyorum . Sizin kan değeriniz kactı bu arada serum verildi ? Demir seviyem 2 hemoglobin 9,5 çıkmasına rağmen serum vermediler bana kendi isteğim olmasına rağmen