caglaaaaaaaaa Salı günü doğuma giricem aşırı korkuyorum hangisini yapıcağımı da bilmiyorum hangisi daha basit?? Doktorum bana bıraktı genel mi epidurel mi aşırı korku var aranızda olan var mı hem epidurel hem genel anestesi???
sedaa09 caglaaaaaaaaa benim doktorum saglikli olan epidurel dedi ama rahat olmalisin dedi bende kararsizim
Gizem1257 caglaaaaaaaaa ben genel olucam yani gogusten alti uyusuyomus evet ama o cekme cikarma falan hissesiyomussun aci yok sadece olsun bitsin ben anlamiyim istiyorum 😂 bide artı bin lira benim hastanemde epidural spinal vs.
Suheylamum Salı günü benimde doktor bugün söyledi pazartesi anestezi uzmanıyla görüşeceğim ilki epiduraldi aslında rahattı ama bende skolyoz varmış iğneyi bir kac kere vurmak zorunda kaldı onun dışında iyiydi şimdi bende kararsizim