Zelaldua özelde doktor üst kemik dar yapamazsın dedi devlete gittim orda bir doktor iki ebe kontrol etti aynı şekilde dediler deneriz ama göbeği var bebeğin takılır riske atlamamakta Fayda var dediler bende doktorları dinledim devlet hastanesinde sezeryan oldum canım en baştan normale hazırlamıştım kendimi bebeğimin riske girecegıni duyunca doğum şeklinin bir önemi olmadı benim için