iremugurluoglu Arkadaşlar devamlı beyaz akıntım oluyor 33+6 dayım bir süredir var. Normal mi nedir bu doktora gözükmeliyim. Geçer belki dedim ama geçmedi. Herhangi bi koku vs bişey yok en azından hissetmiyorum öyle bişey. Sizinde başınıza geldimi ?
eezgitturk iremugurluoglu bende öyleyim canım. 30.haftadan itibaren vardı 37+4deyim hala devamkeee😂 koku kaşıntı sarı yeşil renk olunca sıkıntı dedi doktorum. Yinede söyle doktoruna haberi olsun bence
iremugurluoglu sedaa09 yok koku asla olsa hiç beklemem ama gün içerisinde 3-4 kerede iç çamaşırı değiştirecek yoğunlukta :/
sedaa09 iremugurluoglu evet oyle oluyor ben günlük ped kullanıyorum oyle onune gectim yoksa gecemiyordum
cicekcikiz sedaa09 günlük ped kullanma canım hamile bile değilken kullanmıyordum akıntıyı artırıyor kanıtlandı… yani kağıt havlu koymayı dene kokusuz vs olandan. Çok fazla değilse de peçete bile koyma onun yerine sık sık değiştir ama günlük pedi kes.