Ozlemmpapatyaa kızım 2610 gram doğdu çok korktum ama sağlıkla doğdu çok şükür. Kendi gelmek istedi ve geldi yapabileceğim bir şey yoktu. Kesi atıldı evet 3 tane dikişim var şuan hissetmiyorum farkında bile değilim. Sabah nişanım geldi kontrolde 3 cm açıklık var denildi akşamına suyum geldi ve doğum başlamış oldu. 🤗