Rmysmt Kızlar arı sütü, bal, polen, propolis karışımı tüketip hamile kalan var mı? Bu ay aşılama tedavim baslicak adetimle birlikte bu karışıma da başlamak istiyorum faydasını gördünüz mü?
Arzz Rmysmt ben kullandım arkadaşım tavsiye etmişti o ay hamile kalmıştım ama onun faydası var mı bilemem
Canpolat Rmysmt eşimle 1 ay boyunca yedik 3,5 aylık gebeyim aşılamayı ertele tek karışımı dene ilk aydan kaldım 🥰
Pemberuya Es00raa kuzm benim babam arıcı o yapıyo ama aktarlarda vs de bulunabilir eczanede de propolis var diye biliyorum 😊
ErdoganGamze Eşimle birlikte tükettik. İlk ayda kaldım. Hiç ummuyordum çünkü 6 yıldır olmuyordu. Şuan 10+4 haftalığız şükür 🤲🏼
[silindi] ErdoganGamze Adetinizin kaçıncı günü kullanmaya başladınız?Markası falan ne ? Detaylı anlatır mısınız
Rmysmt ErdoganGamze sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizde bugün başladık inşallah hayırlı sonuçlar aliriz tadını pek sevemedim ama yiyecez 😍
Rmysmt Canpolat gecen ay kovid geçirdik erteledik bu ay bi gidelim bakalim bugün karisimi kullanmaya da basladik inşallah faydası olur
Es00raa Canpolat ustunde Dr. Mfk yaziyo cnm bal ,propolis ,polen ,ari sutu yaziyo sey gibi sari susamlar vqrmis gibi icinde
lunam Rmysmt ben kullandım, çok şükür faydasını gördüm, rabbime bin şükür şimdi minnoşum kucağında darısı size olsun inşallah. Kullandığım ilk ay hamilr kaldım. Ben beeo marka kullanmıştım.
lunam Mrsn-mrsn beeonun arı sütü ham bal propolis karışımını aynı markanın poleniyle beraber tükettim. Karışım 4lü yani. Onun dışında insülin direncim ve pko olduğu için takviyeler kullanıyordum ama onları yaklaşık 4-5 aydır kullanıyordum.
hilaleee Rmysmt eşimle bende bunları kullaniyoruz daha çok eşim ama sperm ileri hızda sorun var. 2 oldu bakalım inşallah sonuç alırız 💖
yagmurrrra [silindi] bunlar zaten tek bi karışımda vardı. Hatta benim kullandığım karışımda sadece arı sütü ve bal vardı bu kadar. Çok etkili mutlaka eşinizle beraber kullanın her sabah 1 kaşık