Merve234 Bugün tahlil verdim sonuçları için doktoru aradım. Karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Doktor yağlı gidalari azalt dedi. Başka birşey demedi. Bir zararı var mı ?
Havva1995 Merve234 ben bu hastalık yüzünden kızımı ve kendimi kaybediyordum 36 haftalık aldılar doğuma kızım 1 ay yattı küvezde ast alt testleri
Merve234 Havva1995 demek ki sizin çok yüksekti. Bilmiyorum benim çok yüksek olsa müdahale de bulunurdu herhalde sadece yağlı gidalari azalt dedi. Ne gibi etkileri olmuştu vücudunuzda
Havva1995 Merve234 Kaşıntı sadece müdahale si yok hap var oda azalmadı kremlerde dogurdım anında geçti kaşıntı
hayalannee Havva1995 benım 300 ü gördü ama ertesı gun düşğyo kendı kendıne hamileliğede baglamıyoalt 20 haftalığınm diye erken miş ama banada baglamıyolat sonuc belli deıl