Kimyasal gebelik geçiriyorum. Değerim düşmeye başladı. Beta değerlerim takip edilecek. Dış gebelikten çok korkuyordum çok şükür değilmiş. Buna da şükür bir iki ay sonra inşallah yeniden görüşmek üzere. Bebeklerinizi sağ Salim kucağınıza alın inşallah herkes Allah’a emanet olsun 👋🏻 ❤️