Oksapar kullanıyorum ama ignelerde hangisi oldugunun önemi yok hepsi dusuk molekül agırlıklı heparin cunku.Enox hibor oksapar icerikleri aynı.Hamilelik dısındada hayt boyu kendi saglıgım icin xarolte diye bir hap kullanacaksın dedi.Bu protein s dusukluguyle ılgılı ise yarayan ilaclar bunlarmış.Ama bu hapı hamıle kalmadan önce icemezsin bebege zarar verir o yuzden hamıle kalana kadar igne dogumdan sonra hap dedi.Sizde dedigim gibi doktorunuza danışın veya farklı bir doktorada danısabılırsınız kafanız rahat eder☺️