Yigitalpinannesii Onceki gunler cok hareketliydi korkuyordum rshatsiz mi diye bugunde pit pit seklinde cok zayif belli belirsiz herseyi yedim ictim neden noyle oldu acaba bilgisi olan varmi korkudan aglicam o kadar morelim bozuldu strese girdim
Esenkaplan Yigitalpinannesii yok canım hiç korkma bazen olabiliyor gunu gununu tutmuyor az da olsa hareket hissettiysen icin rahat olsun ama baya hissetmezsen gorun bi dra
Azize_3347 Yigitalpinannesii 33 haftalıkken benimkide azalmisti doktoruma yazdığımda eğer bebeğin hareketini 10 veya 10 defadan fazla hissediyorsan normaldir ama 10 dan az hissediyorsan kontrole gelmen gerekiyor demişti sonra düzeldi zaten
Gizem1257 Yigitalpinannesii canim tatli biseyler yiyip sol tarafina yat biraz o zaman oynuyor baya benimki günde 10 kere hareket etmesi yeterli zaten günü gününü tutmuyor pek
Sweetbabyy Yigitalpinannesii Ben yeni okudum 32. Haftada bebek artık anne karnına sığmazmış öteki haftalra göre hareketleri daha az olurmuş dönmekte vs zorlandığı için böyle olursa korkmayın diyordu
Yigitalpinannesii Tatli seyler yedim cok su ictim evde yuruyus yaptim hareketlenir diye karniminda mincikliyorum gumbur gumbur oynuyordu alt ust ediuordu karnimi bu haftalarda azalma normal mi acaba
Aminekrhn Bende 32.haftadayım benimki de öyle çok hafif hareketleri galiba yerleri daralmış ondan herkes öyle diyor
Aminekrhn Yigitalpinannesii doktora gitme ihtimalin varsa git istersen için rahatlasın en azından insan korkuyor çok iyi anlıyorum bende tedirgindim ama hiç hissetmemezlik olmadığı için kendimi sakinleştiriyorum