gzde355 herkes bu ara aynı şeyi soruyor. 🙄. Benim 26’dan beri baş aşağı duruyor çocuğum , doktor hiç bir problem görmedi hatta ayda bir gidiyordum yani. Bir problem olsa randevuyu sıklaştırırdı. 36+1iz şuan. Riskli bir gebeliğiniz yoksa kafaya takılacak bir durum değil bu için rahat olsun