Rmysk
28 agustos günü doktora kontrol için gitmiştim artık haftamıZ dolmuştu ne yapacağımızı konuştuk cuma ya kadar Doğum olmazsa Pazartesi yatışım olacaktı o gün nst De ağrı çıkmıştı ben hiç hissetmiyordum daha sonra çarşı pazar gezdim gittim eve uyudum sabah 6 gibi tuvalet için kalktığımda belimdeki hafif agrıdan uyuyamadım heyecanda var tabiki eşime belli etmedim o işe gitti ben evde dolandım iki kere duş aldım yattım kalktım ağrı çoğaldı ama Doğum sancısı gibi gelmiyor bana tarçın cayı içtim hurma yedim eşime yemek hazırladım ama o kapıdan girer girmez anlamaya başladım ben iyi değilim nasıl doğurcam diye annemi aradık hemen geldi benle ilgilendi suya Meryem ana otunu bıraktık okuduk o sudan içtim tekrar duşa girip 8 de hastane için yola çıktık nst de düzensiz ama kuvvetli sancılarım çıktı alttan muane de 5 cm açıklık çıktı hemen suyumu patlattılar biraz suni derken kendimi doğumhanede ıkınırken buldum 12 de oğlum gözlerini dünyaya açtı çok şükür bu güne herkese bol bol dua ettim fazla uzun oldu hakkınızı helal edin 😂🤰