Öncelikle merhabalar kızlar konuya direk giriyorum geçen hafta perşembe günü sağlıkocağına tetenoz aşısı olmaya gittim önümde iki kişi vardı 10 dk geçmeden ben girdim kiloma ve tansiyonuma bakıldı bir kilo zayıflamışım sonra bebeğin ve benim kalp atışlarına bakıldı ikimizin de kalp atışı yüksek çıktı beni biraz dinlendirip tekrar dinledi bebeğin kalp atışı düşmeye başladı heyecan mı yaptın diye sordu bende yok dedim eğer nabzı düşmeseydi aşı yaptırmicaktım ama şuan olabilirsin fakat doktoruna görün dedi neyse ben aşımı olup eve geldim..bugün doktorum aradı cumartesi olan randevum iptal olduğu için bugün gelmemi istedi neyse gittim doktorum ameliyattaymış beklemeye başladık eşimle aradan yarım saat felan geçti bende bi mide bulantısı başladı gözümün önü karardı eşime dedim bana bişey bişey oluyo beni lavobaya götür lavaboya girdim girmemle afedersiniz kusmam bir oldu kustuktan sonra bi ter boşaldı bende buz gibi neyse elimi yüzümü yıkadım kusmak iyi geldi sonra eşime dedim bana ayran al içeyim aldı geldi yarısını içtim o esnada doktorum geldi muayene etti kiloma baktı tansiyonum ölçüldü 11.7 çıktı sağlıkocağının söylediğini söyledim bi sıkkntı yok görmüyorum herşey yolunda dedi bende hocam çok yoruluyorum üstümü giyerken diğer koltuktan diğerine geçerken nefes nefese kalıyorum dedim kan ve idrar tahlili istedi yaptırdık kanda sıkıntı çıkmadı ama idrarda protein kaçağı çıktı haftaya tekrar gel tekrar tahlil yapalım ya şuan yediklerinden kaynaklı geçici dedi yada gebelikte tansiyon oluyo ondan da kaynaklı olabilir dedi eğer öyleyse erken doğum olur oyüzden takipte olmamız gerekli dedi..benim de canım sıkıldı biraz şuan 29+3 günlük haftasına uyumlu kilosuda 1400 iyi dedi doktorumuz başına böyle bişey gelen oldumu kızlar kusura bakmayın biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🌸🥰