betulyc Burada bir çok kişi olumsuz şeyler yazmıştı ama hiçte öyle değilmiş kendinizi kasmadıktan sonra korkacak hiç bişey yok ayağa kalktığımda ağrı bile hissetmedim burada bazısı yürüyemedim bile yazmıştı çok şaşkınım