CerenArslan1 Kızlar 3 4 hafta önce karnımda başlayan kaşıntı şimdi bütün vücuduma yayıldı ve çok rahatsızım her yerim tırnak yarası acıyor her yerim döküntü kan değerlerime bakıldı birsey çıkmadı böyle bir sorun yaşayan varmı https://imgyukle.com/i/EpSJst https://imgyukle.com/i/EpSQFc https://imgyukle.com/i/EpSCje
Handan_65 CerenArslan1 Kullandığınız ilaçlar var mı yan etki yapmıştır Yada emin deilim ama uyuz da olabilir inşallah değildir
Merve3040 CerenArslan1 bende aynı durumu yaşadım 1 hafta kadar sürdü ama ben covid atlattım kan sonuçlarım temiz çıktı dermatolog da baktı sonuçlarıma o da temiz dedi covidli gebelerde görülebiliyor dedi.hiç kaşımadım yoksa kaşınmaya başlayınca duramıyorsun.kaşıntı önleyici jel önerdi sadece.Anlayamadım sonra kendi kendine geçti.Kolestazdan korkmuştum ama onda böyle döküntü ve kızarıklık olmuyormuş ve Alt Ast değerlerimde normaldi.
CerenArslan1 Handan_65 valla demir ılaci kullanıyorum birde her zaman kullandığım vitamin hapı var doktorun verdiği valla uyuz bende duydum ama öyle birsey olsa bulaşıcı olurdu evdekilerde birsey yok ben mahfoldum ya bütün vücudum böyle şişti ellerim falan 😒
Handan_65 CerenArslan1 Demir ilacının yan etkilerine bakın olabilir Yada karaciğer enzimler onlar da yükselmiş olabilir Doktorunuza mutlaka görünün vaktınız de gelmiş artık
CerenArslan1 Handan_65 kan testi verdim herseyime bakıldı karacigerlerde bir problem çıkmadı doktor mutlaka cildiyeye gorun dedi bakalım ne yapcam böyle
siriniko2511 Aynı durumu ablamda yaşamıştı. Son haftalarda oldu ve ne yapsa kaşıntıyı döküntüyü gideremedi. Her türlü tahlil yapıldı bulunamadı. Meğer bebeğin hücreleri anneye geçtiği için annede alerji yapıyormuş. Doğumdan sonra geçti
CerenArslan1 siriniko2511 hadi ya bende duydum geçiyor diyorrlar cildiyeye gitmiş mıydı benim her yerim şişti kasinmaktan her yerim kıpkırmızı
siriniko2511 CerenArslan1 gitti ama nemlendirici hariç hiçbirşey vermediler. Çünkü kaşıntı içten geliyor ve yapılacak pek bişey yok🙁
CerenArslan1 siriniko2511 ay Allahim sabır versin kasinmak çok zor her yerin acıyor uyuyamiyorsun kaşınmaktan acı veriyor o şişen yerler neyse son çare cildiyeye gitcem bakalım sagol bilgi için
CerenArslan1 Merve3040 çok geçmiş olsun gene iyi dayanmissin kasimamaya ben mahvettim heryerimi ayaklarımın altı bile çok kaşınıyor alt ast benim de temiz çıktı cildiyeye gidicem bakalım ne diyecek
Merve3040 CerenArslan1 çok geçmiş olsun bir de su değdirmemeye çalış kolonya tarzı şeylerde kullanma dermatolog demişti bana da. inşallah hemen atlatırsın.
CerenArslan1 Merve3040 valla kolonyayi bitirdim ya ben gene biraz iyi geliyor gibi diye kendi kendime çare bulmaya çalıştım çok sagolun genede