beybiisu Arkadaşlar ben ikili tarama yaptırmayı tercih etmedim ama doktorum bugün ense kalınlığına baktı. 1.2 diye ölçtüğünğ söyledi. Nazal kemik de varmış, sıkıntı yok dedi ama içim rahatlasın istiyorum. Bu ölçüm nasıl iyi mi boyutu sizce
benimmdunyamm beybiisu iyi evet ama bazen ulturasyon iyi olsa da sonuç farklı çıkıyor falan yinede şüphe olmasın diyorsan yaptır canım ben yaptırdım düşük risk çıktı sıkıntı olmaz dedi
beybiisu benimmdunyamm evet haklısınız, ama bilemedim doktorum da kesin sonuç vermiyor direkt olarak detaylıyı öneriyorum dedi