pnremr22 Herkese merhaba 7+2 haftalık hamileyim. Ama iki gündür böyle kasıklara iğne batması gibi sancılar giriyor ara ara bu normal mi ? Ya da yaşayan var mı ?
nur-0606 pnremr22 bende de olmustu o haftada hatta halen ara ara devam ediyor doktorum normal demisti.kanama cok şiddetli gecmeyen ağrı olmadikca korkma dedi
pnremr22 nur-0606 yaa sevindim bende evham yaptım acaba bişey mi olucak diye teşekkür ederim kanama falan yok çok şükür sadece iğne batırıyorlarmış sancılar giriyir ara ara iyi o zaman sevindim 🥰
pnremr22 Sabibo yoo bende kabızlık falan yok sadece kasık bölgesinde yanma gibi iğne batması gibi bişeyler oluyor