Busbuss12 Kızlar 15 haftalıgız , doktor a cinsiyeti sordum , ilk bebegimin ne oldugunu sordu ve sonra kıza benziyor ıkıncısı dedi ☺️ Sizcw yanılma payı olurmu 🙏🏻🤲🏻 Rabbim herkesin gonlune gore versin , ve isteyen herkese bian once evlat nasip eylesin 🙏🏻
Mucize7 Busbuss12 bana da 13 haftalıkken yüzde 90 kız dedi canım bence yanılma olmaz senin bide 15 haftalık olmuş daha büyük tabii ❤️🧿🧿☺️
Busbuss12 Mucize7 inşAllah canım ☺️ Rabbim bebişlerimixi saglıkla kucagımıza almayı nasip eyler inşAllah