Semra12344 Anneoluyorummmm ayy bizim de nisan ama günü belli değil sizin sezeryan mı? Son adetime göre 27 nisan gözüküyor doktor 17 sinden sonra bekleyeceğiz dedi 💕🥰
iremkrkurt Anneoluyorummmm Bizde 5 Nisan’dan itibaren bekleyeceğiz bakalım ne zaman gelmek isterse 😍💙
eso14 Anneoluyorummmm ayyy benim de 28 Nisan gösteriyor doğumu ama gelin görün ki benim Hürrem sultan hala doğum pozisyonuna geçmedi 😅😅 Eksiklerini bitirdim sayılırım çok az kaldı. Dolabı daha gelmedi ağırlaşmadan iyice silip yerleştirseydim iyi olacak 😂
Aselinkooo Anneoluyorummmm vaktinde gelirse ki çok zor🤦🏻♀️29 Nisan. Nisanı görebilmeyi umud ediyorum 😍
Esmaonur Anneoluyorummmm bizim de 29 nisan olarak görünüyor ama daha fazla dayanacak gücüm kalmadı erken gelir umarım çok bekletmez 😄
Esranr95 Benimde 18 nisan görünüyor ama normal doğumu beklemeyeceğim 10 gün sonra muanem var sezeryan günü isteyeceğim 😊