Denizreyyan Merhaba kızlar, 24 Şubat yumurtlama günümdü, 7 Mart test yaptım ikinci çizgi silik çıktı sonra dün akşam test yaptım yine silik çıktı sabahına adet günümde hafif lekelenme gibi kanamam var, hamile olmayabilir miyim ?