Yahu bu hamilelikte grip olmak ne zormuş. 10 gündür uğraşıyorum bir kutu antibiyotik bitirdim tam öksürük bitiyor diyorum hoop bir gün sonra yeniden başlıyor. Bir gün burnum Çeşme bir gün tıkanıklıktan nefes aldırmıyor. Her gün ayrı ayrı belirti. Hamilelikten mi böyle uzun ve zor geçiyor anlamıyorum herkes mi böyle? Normalde olduğumuzda bir haftayı bulmaz iyi olurdum. Bunaldım her gün başka bir belirtiyle uyanıyorum biri iyileşiyor biri Artıyor. Üzülüyorum korkuyorum minnosuma bir şey olacak diye. Ağlıyorum bazen sinirimden. Allah’ım beterinden korusun tabi ama insan iyileştiği zamanları özlüyor 😪😪