Bebegim0101 merhaba aynı testi ben de ilk defa yaptım bu ay. Bildiğim kadarıyla şuan yumurtlama olmamış daha ikisi de kırmızı olunca yumurtlama oluyor sonra bir taraf silik çıkınca çatlama oluyor mesela benim profilime bakabilirsin ben de paylaşmıştım. 9 10 11 12 değerlendirdim 13 değerlendirmedim. Herkes 13de değerlendir dedi ben de test aldığım yere sordum yumurtlama olmus bırakabilirsin demişti bu ay testi kullanmayı bıraktım