aybukesen Bugün çatı muayenesi oldum doktorum 1 cm acıklıgın var yumuşamada var dedi suan normal doğum diye ilerliyoruz.Sizler ne durumdasınız kızlar🌸🌸
Durununannesi46 aybukesen 37+5 36dan beri yarım santim açıklıkla duruyorum ultrasondan bakıp söyledi doktor. Çok az sancı çıktı bu hafta nstde. Kasılmalarım devam ediyor ama düzenli değil. Bakalım kızım ne zaman gelecek 🤷🏻♀️❤️
Son_Almila aybukesen bugün 37+2 muayane var 16.20de merek ediyorum ama dr çatıyı 38 de yapçam dedi nstde ne çıkar bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun
aybukesen Durununannesi46 benimde nst de sancım cıkmıyor bugün muayenede öğrendim ama normalmis hakkımızda hayırlısı 🙏🏻😌
aybukesen Son_Almila amin insallah 🙏🏻 Evet bazı doktorlar 38 de yapıyor benim doktorum 37de yaptı korkulcak bi sey yokmus zaten
Durununannesi46 Son_Almila benim de ilk gebeliğim kuzu, 34ten beri yaşayınca tam olarak şöyle tanımlayabilirim sana; karnım taş gibi oluyor nefessiz bırakıyor ama ağrı hissetmiyorum. Sanki birisi içini sıkıyor gibi bi sertlik oluşuyor